Wieso wird mein Kurs nicht mehr angezeigt? - Er hat 4,83 Sterne!

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
SKM
Neuling
Neuling

Wieso wird mein Kurs nicht mehr angezeigt? - Er hat 4,83 Sterne!

Hallo,

 

mein Kurs "arabisch-lesen-lernen-mit-qualitat"  wird nicht mehr angezeigt bzw. ich kann den nicht über die Suche finden...normalerweise Suche ich nach "arabisch" und es erscheint mein Kurs an 3. Stelle. Nun kann ich ihn mit keinem Stichwort mehr finden. 

In der Dozentenansicht ist der Kurs als "öffentlich" deklariert. 

 

Was ist da los und was kann ich dagegen machen?

1 ANTWORT 1
Abbie
Retired
Retired

Hey @SKM, I understand you're having issues to find your course. To provide some context, search rankings are based on a number of factors, some of which include relevance (based on the keywords in the title/subtitle), the number of course reviews and the quality of the reviews themselves. In addition to the terms found in the course title and subtitle, the search tool also considers the topics and categories selected for the course. The filter which is used for the search also plays a key role. If you have specific questions about your own courses, please reach out to instructorsupport@udemy.com and the team will gladly clarify further.

 

That being said, keep in mind that course links are not allowed in the community per our rules and guidelines here. Would you mind editing this post to remove the link? Thanks!

 

Abbie Reyes
Udemy Community Team
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Diskussionen
Hier kannst du dich zu verschiedenen Strategien austauschen und deine Erfahrungen bei Kurserstellung, Marketing und Kursmanagement posten.
Autoren, für die die meisten Likes vergeben wurden